אגפא גרפיקס מציגה תוכנת עיצוב מאובטחת : Fortuna 11

18/02/2018

ב -15 בפברואר פרסמה Agfa Graphics את Fortuna 11 - העדכון האחרון של תוכנת העיצוב המשמשת כתוכנת הדפסה למסמכים באיכות גבוהה. כדי לספק דרך להגן על מסמכים רגישים לזיוף, גרסה זו מתמקדת בשמירה על ידידותיות למשתמש, בפרודוקטיביות ובחופש היצירה.

כמו כל הגרסאות הקודמות של התוכנה, Fortuna 11 נוקטת בגישה מודולרית לעיצוב ודפוס תוך שמירה על אבטחה גבוהה: משתמשים יכולים לבחור מודולים שונים שישמשו אותם להרכיב את המוצר שלהם בהתאם לצורכיהם. ביצירת עיצובים ייחודיים להגנת המסמכים הרגישים - המחאות, כרטיסי הגרלות, רשיונות נהיגה, תעודות זהות, חותמות מס, דרכונים, תעודות לידה, תעודות, מסמכי מגדלים וכו '- הם יכולים להסתמך על תוכנת עיצוב גרפי  רבת עוצמה שמייצג אסתטיקה עם בִּטָחוֹן.         

Fortuna 11  מגיעה עם שתי פונקציות חדשות המשפרות את האינטראקטיביות ואת הפרודוקטיביות שלה, וביניהן תצוגה מקדימה חיה המאפשרת למשתמשים לראות את השינויים בזמן אמת וחוסכת את הצורך לפתוח חלון נוסף של העיצוב.

 

"Agfa Graphics בוחנת כל הזמן נתיבים חדשים כדי לסייע ללקוחות להישאר כמה צעדים לפני הזייפנים", אומר אנדי גרנט. "Fortuna 11 מתמקדת בחוויית משתמש משופרת בכך שהיא מאפשרת למעצבי אבטחה ליצור פרטי עיצוב ברמה גבוהה ביותר בסימביוזה מלאה עם כל רכיבי האבטחה מסביב, ונמשיך להתאים את התוכנה להגדלת התפוקה העיצובית. התוכנה פותחה כדי להקל ולהפוך את תהליך הייצור של מסמכים איכותיים אבטחה גבוהה. "

"גרסה זו היא הצעד הראשון לקראת חווית המשתמש מצויינת, ואנו נמשיך לפתח את ממשק המשתמש של Fortuna כדי לענות על הצרכים המתפתחים", מסכם אנדי גרנט.

הוסף תגובה חדשה